قیمت مکمل بدنسازی

لیست قیمت مکمل بدنسازی برای حجم خشک

مکمل های بدنسازی برای مصارف مختلف از جمله تولید حجم های خشک مورد استفاده می باشند. لیست قیمت مکمل بدنسازی در سایت های آنلاین فروش قابل مشاهده است.

قیمت مکمل بدنسازی حجم خشک

همانطور که می دانید قیمت مکمل بدنسازی مانند دیکر کالاهای موجود در بازار براساس کیفیت و میزان خریداری شده تعیین می شود.
میران اثرگذاری این مکمل ها بر روی روند عضله سازی در مکمل های عضله ساز از دیگر روش های تعیین قیمت می باشند.
در این بین خرید محصولات بدنسازی در صورتی که به صورت عمده انجام شود می تواند از قیمت های پایین تری برخوردار باشد.

قیمت مکمل بدنسازی

تعریف افزایش حجم خشک

معمولا بدنسازان برای داشتن عضله هایی ماندگار و افرایش حجم های دائمی از افزایش حجم به روش خشک استفاده می کنند.
افزایش عضله بدون چربی می تواند یک تعریف کلی و ساده برای اافزایش حجم خشک باشد.
در این روش نوع غذای مصرفی و زمان استفاده آن و اجرای دقیق برنامه ی مورد نیاز بسیار اهمیت دارد.
در واقع در این روش چربی های اضافی بدن که در مناطق مختلف تجمع پیدا کرده اند حدف می شوند بدون اینکه تغییری در میزان وزن بدنتان ایجاد شود و یا آسیبی به بدن وارد شود.

قیمت مکمل بدنسازی

حجم گیری خشک تمیز یا کثیف؟

در گذشته بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان به دنبال افزایش حجم بودند اما غذاهای مصرفی آنها از اهمیت چندانی برخوردار نبود.
انواع شیرینی جات،غذاهای صنعتی و فست فود ها از جمله مواردی بودند که می توانستند مورد استفاده ی بدنسازان برای افزایش حجم قرار گیرند.
اما به مرور زمان و افزایش آگاهی آنها،به این نتیجه رسیدند که برای داشتن عضله های ثابت و مدام باید از رژیم غذایی خاصی پیروی کنند که سرشار از فیبر باشند مانند سبزیجات،میوه و گوشت هایی که فاقد چربی می باشند.
در واقع با این روش می توان افزایش حجم خشک تمیز ایجاد کرد تا مانع از ایجاد جربی های مضر در بدن شد.
در این صورت نرشح هورمون انسولین بدن که وظیفه ی آن پر کردن ذخایر چربی می باشد به حداقل خواهد رسید و تا حدی متوقف می شود.

قیمت مکمل بدنسازی

مراحل ایجاد حجم خشک

  1.  تمرین هایی که برای ایجاد حجم خشک انجام می دهید باید در تایم کوتاه باشد.یک ساعت تمیرین فشره و سخت می تواند بهترین راه برای ایجاد حجم خشک در بدن باشد.
    به باد داشته باشید در این یک ساعت از کاهش فشارهای در تمرین های مورد نظر خودداری کنید.
  2.  تعداد وعده های مصرفی خود را با حجم کم افزایش دهید.برای مثال ۶ الی۷ وعده در طول روز با فاصله های زمانی ۲الی۳ ساعت می تواند از بهترین روش ها برای دادن زمان کافی جهت تولید عضله در بدن باشد.
  3.  استفاده از مکمل های پروتئینی به دستور مربی بدنسازی خود می تپاند تاثیر فراوانی در این نوع افزایش حجم داشته باشد.